Nelly Bokestig Engberg

rebecca stella for nelly

Publicerad 2012-09-26 18:00:00 i Shopping

 
Jag ligger hemma i feber och har väntat hela dagen på att Rebecca Stella kollektionen 
skulle släppas. Nu, efter c 20 klick in på Nellys hemsida så fanns den där. 
Samt klänningen som alla väntat på. (Tror knappast att jag var ensam)
Än så länge är bara den gröna och den i brons ute med den släpps också i
blått och silver. Jag som var ute efter en grön kunde klicka hem den på en gång. 
Jag är dock inte alls säker på att jag ska behålla den då jag inte gillar fodralklänningar 
egentligen men förhoppningsvis så uppfyller den mina drömmar... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela