Nelly Bokestig Engberg

vart jag än går

Publicerad 2012-09-20 21:55:01 i

Det här har varit en alldeles lagom vecka. Jag har hunnit
umgåtts mycket med mina vänner, gjorde Birsta några gånger,
lunchat med både mamma och pappa, gått på bio med 
Johannes och lagat goda middagar. 
 
Jobbade idag och resten av helgen nu men det ser jag fram emot.
Ser dock inte fram emot att vakna upp sjuk imorgon, för det kommer
jag garanterat att göra. Känner hur halsen sväller mer och mer.
 
I övrigt så ska min lillebror flytta till Phuket i slutet av November.
Han ska gå en bartenderutbildning i en månad och sen när han 
är klar med det så vet han inte vart han hamnar. 
 
Det här ger mig lite ångest, dels att jag kommer sakna ihjäl mig 
efter honom men också att han blir liksom vuxen nu. 
Kan man flytta helt ensam till andra sidan jordklotet då är man inte
liten längre. Hugedamig... 
 
Börjar se ett mönster på mina svammel inlägg - Johannes jobbar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela