Nelly Bokestig Engberg

är vi bra eller är vi bra..

Publicerad 2008-12-18 21:31:55 i Allmänt

           .. vi är bra! vad vi jobbade idag, tyvärr var det bara jag tess dess
orre willy och fredric som var med idag på fotbollstuneringen men vi vann
4 matcher utav 5 så jag är stolt över oss iallafall :) och lilla cassie som kom
sista matchen :)

det var riktigt riktigt roligt och jag blev till och med peppad till att börja spela igen..
så har man ju fått massa beröm sms här på eftermiddagen så det gör det hela bara roligare :)



nu på eftermiddagen blev det backen med petra! mina ben kommer gå
av imorgon. känns som två glasspinnar som försöker böja på sig utan att gå av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela