Nelly Bokestig Engberg

i like to move it

Publicerad 2008-12-21 14:57:53 i Allmänt

            i fredag skrattade jag så att det kved magen, jag har fortfarande ont.
att blanda adam nordlinder och petra ek tillsammans blir ju som det blir. ojojoj..
jag har tänkt på en grej, det är nästan alltid roligare när man bara är några stycken.
då blir det mer intimt på något vid, bättre kontakt liksom.
adam fredrik och wille kom iallafall hem till mig och petra så körde vi bara på, askul.



jobbade hela dan igår så for jag och petra på våningen sen och drack massa
goda drinkar och dansade loss. längtar man tills att man fyller 18 eller vad då?
vid 12 så mötte vi upp sjöbba och lite hoodare på stan och flummade runt, blev
en runda på kebabcity också och sen vidare till någon fest vid hydro och hem
för att leka i våra fina nattlinnen. helt normlat .

älskade för den delen hur tompa och mamma pratade med mig från scen hela tiden.
då kände man sig ju verkligen osyndlig.. men att få en hel "pretty women" låt tillägnad till
sig själv är det ju inge fel på.




tack till ekan larsson sjöbba dennis och chrille för trevigt sällskap iallafall :)

jobbat hela dagen idag med så nu ska jag och petra gå
 runt sidsjön så får vi se vad som händer ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela