Nelly Bokestig Engberg

irritationer

Publicerad 2008-12-12 14:51:07 i Allmänt

         okej, en konstig grej jag har lagt märke till när det gäller mig
själv. j. jag blir irriterad när folk kollar på one tree hill nu på eftermiddagarna
och hakar upp sig på allt som händer. DET VAR JU FFS FLERS SÄSONGER SEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
bara för att jag laddar hem alla avsnitt och vet allt som har hänt.
riktiga säsongen går på söndagr 18.05, har redan sett dom avsnitten
med men jag blir inte lika irriterad när ni diskuterar dom...

bara för att jag vet att derek hamnar i fängelse,rachel blir religerad,
nathan blir handikappad, brooke blir misshandlad av sin adoptivsdotters
kompis, peyton har varit ihop med killen som ska göra en film av lucas bok,
rachel börjar knarka, lucas gifter sig med lindsay fast att hon lämnar honom,
nathan blir frisk och börjar träna, Q dör och Skills blir ihop med Deb.


hur mår man om man blir irriterad över en serie? jag bara undrar liksom..
känns ju mindre bra att vilja slå någon som undrar vad som ska hända i
nästa avsnitt av dom som går på vardagar..

hoppas ingen tar åt sig

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-12-12 17:44:24

de där är ändå ganska gammal information om serien:P hahah!

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-12-15 22:58:30

haha ja men det är ju dom sakerna folk tjatar om!

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-12-17 08:38:43

dannyboy då?

Postat av: nessis

Publicerad 2008-12-17 11:05:45

vad är det du vill veta om han?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela