Nelly Bokestig Engberg

något som aldrig hänt förut

Publicerad 2008-12-02 11:57:33 i Allmänt

            helgen var fantastisk. men slutade i ett helvete i söndags..
jag ska aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig lyssna
på folk med "känslor" igen. vet ni vaför jag alltid mår så bra? för jag
tar inte in skiten eller problmen som ni gör. vem fan vill bli sårad?
nu kommer jag verkligen ihåg varför jag blev såhär kall som jag blev.

nu längtar jag bara till lördag då jag får träffa maria, kim och david och sen
till den 23 när jag åker upp till Åsele. fast Jimmy kommer inte vara där så det
blir väl ett helvete iallafall.

fuck

världens bästa mamma

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela