Nelly Bokestig Engberg

Nedräkning

Publicerad 2008-12-17 11:04:06 i Allmänt

           två skoldagar kvar och noll lektioner, känner helt okej. den här veckan har
ju bara rullat på som om den hade hjul. i måndags så var jag tillbaka på skolan
efter en vecka. oj vad jag har saknat er! sen på eftermiddagen så for jag och petra
för att premiäråka i backen - sidsjön! som jag har längte!
jon david isse sumpan mange och massa folk var där så vi hade askul. as är för
den delen mitt nya favoritord
. allting är asgott, assnyggt, askul, asful, asäckligt osv.



igår så hade jag en lektion - naturkunskap och då hade vi bara lekar..
och som vi lekte! haha, när vi var klar så var både klockor och bord sönder
ute i korridoren! dessans arm också för den delen.
haha, så kan det gå när fyra tjejer är galet tävlingslystna.

jag och petra for iallafall ut till hooden/matfors efter skolan och fortsatte lekandet..
det är så jävla kul att vara barn "igen" alltså. att vara ute i snön är ju faktiskt bland det
roligaste som finns!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela