Nelly Bokestig Engberg

önskelista

Publicerad 2008-12-02 15:11:13 i Allmänt



Amanda Berg är typ sveriges snyggaste människa, och för att inte tala om klädstilen.
Hon har min stil rakt igenom, hon blandar allt mellan gulligt, rock och fint. hon är ball.
Något som jag faktiskt inte har i min garderob är en egen rock t-shirt. Jag anväder alltid
Sebastians iom att jag är för snål.. hehe, men jag vill ha en egen för jag behöver klippa i dom.
gillar inte det där taighta (?) över halsen.

Så min kära far och bror. Jag vill ha massa T-shirtar..
Gun's and roses
Iron Maiden
AC/DC
Oasis
Hellacopters
Rolling Stones ( fast där har jag faktiskt en så den kan ni prioritera mindre)
Sex Pistol (min sovtröja räknas inte.. )
Mörtley Crue
Twisted Sisters
Led Zepplin


listan kan göras lång...
Så behöver jag ett par rosa, röda eller vita converse till det. Med LÅG sula.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela