Nelly Bokestig Engberg

sjukling

Publicerad 2008-12-10 13:02:40 i Allmänt

          jag är sjuk, jätte jätte jätte sjuk. det värker överallt och snart har jag
snorat ner hela hunden tror jag. men allt känns så himla mycket bättre när
mamma uppvaktar mig som när jag var lite, nyponsoppa med glass, knäck,
honungsvatten.. så sitter jag bara i nattlinne hela dagarna och kollar på kläder,
planerar julen osv. det är helt okej!



mamma hittade julklappar till henne alldeles nyss som jag hade lagt i ett skåp i
köket och skrivit "rör inte :) / nelly och bisse" på. nu studsar hon som en
fyraåring och leker gissningsleken med sig själv. hon är lite småsöt.

dess kommer nog hit sen och ska bo här i några dagar, passar bra nu när petra åker
till fjällen.. hehe, nån sängkompis måste jag ju ha! hoppas jag inte smittar
stackarn bara, då blir det mindre bra nu i helgen för då ska vi ut. woho,
tog det bara lugnt med pontus jon och petra nu sist så jag behöver komma ut i verkligheten.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-12-17 14:48:54

fyfan va gott!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela