Nelly Bokestig Engberg

Bio

Publicerad 2008-11-27 17:18:03 i Allmänt

           med mina bejbs. hur ofta går jag bo liksom, och med detta underbara sällskap?
min hund har gjort slut med mig. hon tänker bara vara hos Sonja exakt hela tiden.
dumma vovve..

idag blev jag riktigt stolt över mig själv, gjorde ungefär världens bästa debattartikel på
svenskan. fast det var ju mitt ämne också - fjortisfylla! hahahaha...
älskade fredric när han läste
"oh my good... " "alltså du och martina, helt oupptäckta oandade talanger"
tack min vän :D

vart ville jag komma med det där? jo just ja, jag är duktig... beröm mig... älska mig...
var avundsjuk... känn lite hat...


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela