Nelly Bokestig Engberg

hos halling ;)

Publicerad 2008-11-10 16:16:33 i Allmänt




wow vilken lördag. hur kul som hellst!
jag var depp till en början, min tand lossnade och tandläkaren hade inte
jour(?) försen på söndagen så jag la mig i soffan och var beredd på
att dö ungefär. sen ringer petra och säger att hennes pappas kompis är privattandläkare och
att han kan fixa den. jag tror gud älskar mig iblnad!
petra fick vara assistent.. hahaha, shit va jag skrattade när hon började blåsa
och greja i munnen på mig.

fixad och klar så gick vi hem till petra och käkade Fondy!
hon duschade och så innan vi drog hem till mig och fixade oss. maria kom ner
och fixade skjuts till Halling där vi var nästan hela kvällen :) bästa grabbarna att umgås med helt
klart! hade svinkul. vart subway efter det och bara massa mys :)

Kommentarer

Postat av: sofia :)

Publicerad 2008-11-11 10:16:59

jag tror jag såg dig på stn den kvällen!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela