Nelly Bokestig Engberg

Ilsken tjej

Publicerad 2008-11-25 10:50:52 i Allmänt

          åh vilken cpdag. eller nej fel. det äger men dit kommer vi sen.
våra lärare har gett oss bestämda platser! buhuuääee...
vi är fyra bord i vårat klassrum. vi är 10 stycken i mitt "gäng", tror ni jag
fick sitta med nån? inte ens enda... jag fick Petra-pmsutbrott och smsade
alla i hela världen om hur synd det var om mig. inte nog med det så hade
vi engelska imorse också, fast hon sa att det var svenska.. jag har inte engelska,
så jag sitter här och lär mig att behärska mina utbrott.

cassie fredric martina och terese sitter så fint där borta.. simon carro och dess
runt bordet brevid, linn och willy vid det tredje. och här sitter jag. ensam, övergiven..
en tår som rullar nedför min kind (nästan.. ).

meeeeeen, på rasten så kom Amanda in i ett rum där vi satt och frågade efter
mig och martina. sen ser vi ljuset.. hon viftar med Joham Palm autograferna!
ett härligt tjejskirk hörder genom korridorerna. fredric höll för öronen och dess
suckade, aldrig förr har skolan känt sån glädje den 25 november 2008!



Rasmus Boväng, jag förlåter er treor för att ni har praktik i sju veckor nu :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela