Nelly Bokestig Engberg

inte min dag idag.

Publicerad 2008-11-24 18:00:50 i Allmänt

heeeeeeeeej. eller inte, jag tar tillbaka det. jag är less och då hejjar jag inte.
damdidam..

*vinkaar*
sådär. det kändes bättre än att hejja. idag började jag klockan 10.
asskönt tänkte jag! blir säkert en bra dag. kom till skolan, hade
matteprov och våran kära mattelärare Ann ( älskar verkligen Ann ) som
kom kvart över, dampade lite över att vi inte var tysta och för att vi
inte satt för långt ifrån varandra. HAHAHAHAHAHA, ungefär som
om att vi skulle kunna någonting som någon skulle vilja skriva av.
ojojoj.. jag älskar ann :):) märker ni av den posetiva energin jag
har innom mig? cassie som har lärt mig hur man gör.

nämen tess dess och jag satt och skrattade hela lektionen för vi
kunde absolut ingenting och så vart hon ännu argare för att dess
lyssnade på musik på sin telefon?! jag satt och viftade med mina
hörlurar och smsade hur öppet som hellst men det sa hon ingenting om alls.
hon kanske inte förstod att det är en mobil. vem vet, kvinnor i känger och
volangkjol kanske inte vet bättre.

på nästa lektion hade
vi ingen lärare så ni förstår ju på ett ungefär hur
mycket vi gjorde där. he hee heee heeee...... men jag kollade iallafall
på ett Gossip Girl avsnitt utan text och övade på lite engelska 8-)

sen gick jag på stan med mamma och handlade lite nya teglas och en
julstjärna till tvrummet. tänkte göra en uppsats om hur den såg ut sen
och skriva in här. hur en stjärna är formad och vad den symboliserar
och så vidare. det blir väl trevligt?





en bild på hur bra dag jag hade idag, mummaaa <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela