Nelly Bokestig Engberg

Jag & Martin ska bilda familj

Publicerad 2008-11-19 00:28:41 i Allmänt



Det här är våran lilla Neilia. Vi bor mitt i centrala New York men kommer tillbaka till
Sverige under sommaren för att hälsa på släkt och gamla vänner. Jag har jobbat mig fram
som florist och Martin sköter El:en i hela världen. Vi är nästan lika rik som Ikeasnubben Ingvar.
Vi ska gifta oss den 22 feb nu till vintern på våran privata Ö i Thailand. Ni som har råd är såklart
inbjudna.

eller så har martin en annan tjej och vi bor i sundsvall och går första och andra året på gymnasiet..
VEM VET?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela