Nelly Bokestig Engberg

måndag

Publicerad 2008-11-10 16:24:20 i Allmänt

SKOLA IDAG, åååååh jag har saknat min klass! och ännu mer kommer jag sakna
treorna som har praktik i 7 veckor... 7 veckor??? hur fan tänkte skolan där :s
vad ska vi göra på rasterna då?

nytt schema iallafall så jag slutar 11.15 på måndagar! yabbadabadooo.....
om man är klar med det man ska göra med matten då, annars får man gå till
mattestugan i NO-labbet. TUR för mig att det går riktigt bra i matten just nu!
VG på senaste provet som vi fick tillbaka idag också, john bauer it the shiet.


gick på stan med Simon och Fredric sen. hehe, vart lite smycken, 3 linnen, en långärmad,
lacktaights(?) och underkläder. fredric är så bra för han har världens bästa smak!
fixade uppe på Metg också med alla papper och så satt nu är jag väl.. fri? haha, nä nu lät
det som värsta fånglägret vilket det inte alls är. men nu är jag klar där, ska bara lämna igen
lite böcker och så på torsdag!



jag och petra ska träna nu! puss på er :)

Kommentarer

Postat av: you know ho

Publicerad 2008-11-11 10:17:49

du är sjukt jävla snygg!

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-11-12 18:09:23

gud vad söt du var :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela