Nelly Bokestig Engberg

mysdag

Publicerad 2008-11-26 22:08:05 i Allmänt

              pittra eko kom till mig igår och sleepade över. sov som en sten och vaknade
knappt när hon gick imorse! sussade vidare iallafall och när jag väl drage upp mig
ur sängen så var det bara att gå iväg. fikade på city cafe med cassie ida och nicola
iallafall :) philles gäng var också där så sjöng vi lite för Adam som fyllde år.
gick på stan en sväng med petra och så, handlade julklapp till mamma och en
maskara. sen gick jag hem och började städa.. och vika tvätt.  vart får vi alla kläder ifrån??
och varför är alltid mina högar 5 st och bisses en?!

köpte världens snävaste klänning igår på gina, men den fanns bara i 34 så då tar vi väl
en 34 då.. får tyvärr inte plats på en BH under men.. .äsch, tur att dom inte hänger :) haha!
sen var bisse tvungen att hjälpa mig med blixt låset också men det är detaljer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela