Nelly Bokestig Engberg

onsdag

Publicerad 2008-11-12 11:51:01 i Allmänt

       god morgon! hihi, känner på mig att det blir en kanondag sm igår igen!
när man vaknar av sådna sms som jag vaknar av går det inte att vara morgontrött
ens en gång :') happiness...

iallafall, igår så började jag halv 1.. jag cassie dessan och tess var inne på lektionen
i c 5 minuter innan vi började prata för mycket så då gick vi ut och slutade halv 3. det
vart asmycket gjort! 8-) dom tror liksom att vi jobbar bättre om vi går ut. men hallå? haha.
 
 
Tess tipsar alla killar, dräggla inte såhär första gången ni strular"


haha. efter skolan for jag till Petra ( sällan ) vi fick mat och sov lite middag. hehe,
ja vi kan sova middag tillsammans! gick hem till mig och köpte hallon/blåbär med smält vit och ljus blockchoklad!
kollade på 3 gossipgirl avsnitt och ett oth till det. Helt okej tisdag med andra ord!
Gick runt hela södermalm också med Skrållan. Vart en liten rundtur "där bor munter, där bor tobbe, där bor maja" osv.
gick på Ica igen och köpte en massa frukt och när vi kom hem fick jag testa alla mammas scenkläder till Julshowerna för att hon inte orkar själv. Praktiskt med samma storlek ibland! även fast mamma inte fattar att hon faktiskt har en storlek mindre än mig men shit samma. grymt fina klänningar"
nödvändig info va?

nu vet jag inte riktigt vad jag fick för ryck i att skriva upp det här men det kan bero på att jag börjar halv 1 igen och har massa tid att döda!
har idrott nu, askul, dess och tess tänker skippa men jag martina och cassie får kämpa på själva istället"
yeahyeah. puss på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela