Nelly Bokestig Engberg

partyy

Publicerad 2008-11-23 13:31:36 i Allmänt

                nu har jag varit ute alldeles för mycket på senaste tiden känner jag.
men fram till nyår så har jag faktiskt ingen möjlighet för jag jobbar varje helg
fram till julafton. blommor blommor blommor. hur mycket som hellst som ska
göras nu i buktiken men det är väl kanske inte så kul för er att läsa så vi struntar i de =)

i fredags
var vi iallafall hos Hanna, hade supermysigt. på natten gick jag och petra
hem och lagade wook. haha, sen lyckades jag bränna ett korvbröd i hennes mickro
men sån tur var kom Pontus som en räddande ängel och slängde ut att i snön. jag
petra och jon stod och kollade på röken utan att reagera. haha

igår så for vi till hanna en stud igen och sen när vi var på G hem så vart det Granloholm
istället för att träffa Munter och hans kompisar :) jag hade askul men petra verkade mindre
nöjd så vi for hem efter ett tag där också :) eller med hem menar vi Subway och sen sängen.

idag så blir det spinning för hela slanten och imorgon är det skola. ååh :') tjejerna, jag har
saknat er! haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela