Nelly Bokestig Engberg

WOHOOOO

Publicerad 2008-11-08 12:21:47 i Allmänt

      uppdatering! jag är arg. min brotand lossnade IGEN, fjärde gången nu
sen skolan började, tror ni dom ha tandkläkare på en lördag? NJAAAAAAA .
nu limmar jag fast den med superlim, det är lugnt (Y)

har iallafall haft praktik på interflora den här veckan. har gått kanonbra, och gissa
vem som har ett till extrajobb nu? ( :D ) så nu slutar jag på jamjam för gott och fortsätter
här nere med bättre lön, 4 min hemifrån, skrållan kan jag ta med, jag går den här utbildningen.
helnöjd är jag iallafall.
sen har jag varit på domsaga 2 dagar och riggat scen och suttit med ljud och ljus i torsdags
och fredags. känns lite fel att gå från brudbuketter och en timme senare till hårdrock. haha!

igårkväll när jag kom hem så klippte maria lugg på mig och petra satt och störde. haha,
så jävla kul! riktigt nöjd också btw. sen kom lillfransson och wille och hälsa på, dom kom ju
nyss hem ifrån USA! hehe, spännande. sen drog dom och då kom jon sebb och david istället
och efter ett tag anlände pontus också! trevligt värre. vart uppesittarkväll till typ 4 innan vi la oss.
:)


idag så ska jag petra och maria ut! om min tand sitter fast då.. men det löser sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela