Nelly Bokestig Engberg

en för alla, alla för en

Publicerad 2008-10-13 11:57:56 i Allmänt

som många av er har hört så är min iphone stulen. kanonkul!
vi vet vem det är men det hjälper ju förmodligen inte men polisanmälan och
hela det där tjabblet är igång iallafall. ville inte tro det om dig men.. tråkigt!

känner mig otroligt besviken, arg, sårad... aa jag vet inte? det enda jag vet
är att fyfan var tur jag har som har er alla! sumpan, färna, fredrik, marcus, dennis, jonas
alle, magnus, martin, olle, henke, lars, anton och alla ni andra. ni vet mycket väl vilka ni är.
jag kommer alltid alltid alltid att ställa upp för er så som ni gör nu, och det menar
jag helhjärtat. är det några som har betydelse för mig i mitt liv så är det ni.

tur att du har börjat i gymnasiet i Östersund för jag hade inte velat kommit tillbaka
till matfors nu om jag vore dig. och ni övriga som kikar in här ( alla metg:are ) ni får
tycka precis vad ni vill om dom här personerna och deras sätt på att lösa saker men
fyfan vad den här personen förtjänar det.

först att inte erkänna det och skylla på marcus, dennis och henke. så lågt trodde jag inte
att du kunde gå alltså. alla ser att du håller i min telefon sen 3 minuter senare drar du och
då är den borta?
så skyller du på mina/dina/våra vänner att dom skulle ha gjort det när dom
stod med mig när vi ringde på den och du råkade svara? fyfan va pinsamt.
och att dra iväg falska sms till min farbror om det hela gillar jag verkligen inte heller.
men som tomas säger, det är inte polisen som du kommer få hanskas med. det är han!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela