Nelly Bokestig Engberg

helgen

Publicerad 2008-10-26 14:58:17 i Allmänt


SBN - brudar, ni är ju helt fantastiska. Tess du var saknad!



Hemsk bild på oss! Hahaha, eller på mig iallafall men det bjuder jag på :D


Igår hamnade jag och dessan på fest hos mattias med lite för gamla människor men
vad gör de? trevligt hade vi och sen var det stan och en liiiiten krogrunda. snabb och alkoholfri.
vi tyckte subway var bättre.
kom hem vid 1 tiden och då kom Munter förbi, han skulle hämta sin väska men stannade
till typ halv sju imorse? haha. det var faktiskt roligare med han än med gamilingarna där borta.. (A)

Kommentarer

Postat av: Linn Källström

Publicerad 2008-10-28 18:59:57

Hade superkul med er i fredags :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela