Nelly Bokestig Engberg

Hola seniora!

Publicerad 2008-10-01 13:48:21 i Allmänt

         ungefär som om att jag skulle kunna stava på spanska? hahaha.
börjar gilla det här med ett inlägg i veckan, det känns bra! har hänt en del
saker sen sist, jag är inte sjukt längre! jag har fått jobb på domsaga ( igen )
fast nu så ska jag bli roddare. haha, nä men jag tänkte gå i min fars fotspår
med ljus och ljus! sen förutom det så är det ju konserter varannan fredag med
garderob och fik och grejer. helt sjukt vad jag trivs där borta. jobbade ju två år
där förut på discorna men jag känner mig lite för gammal för det nu.. sorry ungar!
från i fredags..


i  lördags så var jag dallas och petra här och hade satc kväll! jag har ju alla
säsonger så det var bara att rulla på. haha, blåbär/hallon med smält choklad
vart det också :)



och nu i veckan har det varit lite utav det vanliga. hade friluftsdag i måndags med
klassen, martin påstod att det inte var nån klättring på södra men det var ju det enda
jag fick göra där känder det som!! haha, ont i benen har jag fortfarande. åkte till pappa
och har varit där tills nu. En viss Joakim Forsberg har flyttat dit till byn också så igår
var vi på en långprommis med skrållan.
när jag kom till mamma idag så hade mina converse kommit!! fast i svart och inte i vitt..
plus ett par riktigt fula nikeskor xD hahahahaha. jag dör lite av hur dom såg ut. nästan
värda att ta kort på. men nu ska jag ner på stan iallafall och möta petra för en supway, vi
har inte träffats på två dagar!!! omg. betyder det här att jag kan leva utan dig?

var på sjukhuset tidigare idag också och som en dålig nyhet för er, jag kommer leva i några år till :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela