Nelly Bokestig Engberg

Kanondag!

Publicerad 2008-10-14 19:27:02 i Allmänt

      god efter middag, haft en väldigt skön och bra dag måste jag säga.
fick lite panik imorse bara, jag är i matfors nämligen och har inte hundra
procent koll på bussarna så jag började smsa... jonssa, lisa, orre, jennifer
och ungefär alla människor som jag visste brukade ta den där bussen.
menmen går till busshållplatsen och ingen är där. men hallååå jennifer,
kalle, ida, lisa, vart var allihopa? jennifer är förlåten för hon åkte med sin
pappa in. alla andra är skylldig mig en busstur!


soft dag på skolan, svenska med världens bästa malin. sjukt kul lärare.
massa chilltid med tjejerna på stan och sådär efter det, ni är ju för go!
sen hade vi vikarie på matten... haha, ojoj. munter gubbe. men det löste
jag och martina med att smöra in oss så vi fick sluta en timme tidigare.
haha, vilket gjorde att jag och terese hann med 41an klockan 3! woho,
hemma tidigt till min lilla älskling.



Tobias Arvola.. fyfan :(

Nu ska jag tjaffsa med försäkringsbolaget och lite grejer med telefonen så jag får ut en ny snart.
Tänker inte betala 5000:- igen iallafall.
Dock så åker jag nog på att betala självrisken..
Kul att man har betalat 7000:- på en telefon helt själv på två veckor!
Kanonkul, 2 av 5 toasters.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela