Nelly Bokestig Engberg

kanonhelg, igen

Publicerad 2008-10-06 00:04:35 i Allmänt

         god kväll hurreni :) fyfan vad allting flyter på nu alltså!
jag måste bara få skriva av mig om hur otroligt glad jag är
över att jag har det som jag har det. störta problemet just nu
är vad jag ska ha på mig på morgonen, och det kan jag leva med!


bilder från i lördags, mobilkamera dock.. ska be carro skicka sina sen :)

men vilken omväxling, jag lyckades med en fest utan matforsbor :o ojoj.
men jag saknade dom fast det var otroligt kul att vara med stadsisarna
också. lite folk ifrån klassen kom också, visst har jag nämnt att jag gillar
min nya klass? ;) haha. personligheter som inte går att beskriva. dom
är liksom inte.. normal! hehe, eller hur man nu ska uttrycka det. Fransson
vart kvällens lekledare vilket jag tycker att han skötte fantastiskt bra!

idag har jag jobbat, sen så drog jag och min kära broder en pizza på ciao
med massa magnus betner. var på han i torsdag också! sjukt bra, vilken drömkille.
varför tycker folk att han är rolig när han är elak men när man är elak  "irl" så tar
folk illa upp? ne men det är gött att leva just nu hurreni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela