Nelly Bokestig Engberg

onsdag

Publicerad 2008-10-08 23:14:27 i Allmänt

       vill ni veta en sak, min mamma förvånar mig mer och mer för varje dag.
hon har handlat oboy! det finns oboy i mitt skafferi, som min mamma har handlat.
jag är stolt, det finns till och med mjölk så man kan använda oboyen. min mamma
is it just nu!

bad på idrotten idag, bada är ju sjukt kul alltså. jag tror jag ska börja gå och bada
när jag är i matfors. haha, som på dom gamla goda tiderna. då brukade vi bada efter
skolan till klockan 18.00 då mamma eller pappa kom och hämtade upp mig.



efter det så vart det jobb, tur som jag har kom en viss andreas sundberg och underhöll
mig dom värsta timmarna. ska jag säga en sak? det är asbra att ha kompisar. för er som
inte har det liksom, skaffa en!
sen ikväll har jag tränat igen, ojoj vad jag är duktig. köpte terminskort igår också så nu
måste jag ju gå dit för att slösa bort pengar gillar jag inte, eller joo.. men inte på träningskort.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-10-17 23:24:56

snyggingar

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-11-11 10:19:33

och så smal då, och sjukt snygg i lugg är du också. KUL att vara kompis med dig liksom =O

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela