Nelly Bokestig Engberg

en vecka senare

Publicerad 2008-09-16 01:36:18 i Allmänt

      Hejsan! jag kör en stinalee - jag bloggar när jag känner för det.
men vilken kanonvecka det har varit, kan vara därför jag inte har haft
tid för den här lilla B bloggen. eller vad säger jag, B??? typ G. hahaha

fyfan vad jag gillar mina nya klass förästen. störtsköna människor, här
får man vara elak, här får man vara busig, här får man störa på lektionerna,
här får man vara lite bättre än alla andra.

skämt och sido, vaddå lite bättre? jag är bäst ju. och lite störd, lite annorlunda,
lite roligare, lite utav varje helt enkelt.


Kommentarer

Postat av: linn

Publicerad 2008-09-17 08:36:04

ja för din gamla klass söööög ju så jävla mycket



fyfan vad vi är sämst / sp2a

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela