Nelly Bokestig Engberg

fina citat från igår och idag

Publicerad 2008-09-05 18:47:35 i Allmänt

" tänk om man skulle föda barn, och så är det en hund"

skrållan ligger på golvet..
"vart är berit???"
"på golvet!"
"beriit!!!!! akta hajarnaaa, berit, beeeerit!!"

"HAHAHHAHA give me five nelly! hon ser ut som en berit!"

på dom här menar vi inte samma berit, det finns 3-5 stycken.

"alla tjejer är ju as jobbiga, du är min syster så dig måste jag ju stå ut med"
.... fast du är faktist en gaska bra människa jämnfört med dom flesta.."

INGEN SKRATTAR FÖRUTOM JAG OCH PETRA

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela