Nelly Bokestig Engberg

fredag

Publicerad 2008-09-05 18:38:00 i Allmänt

        hejsaan sötnosar :) just nu sitter jag i min älskade matforshood.
riktigt bra dag idag på skolan, jag kommer bli kung på att göra buketter.
desireé höll på att skära tummen av sig men annars var allt helt okej!
haha, gick till tom en sväng på lunchen och kollade på nollningen. jonas
var så duktig :')

nää ikväll blir det nog hemma med chips om inte alle säger att det är nått
kul som händer, orkar inte åka in till stan igen.. speciellt inte bowla och bryta
av mig naglarna!! sry panch och sump... (a) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela