Nelly Bokestig Engberg

hos farfar

Publicerad 2008-09-09 22:54:07 i Allmänt

          hej på er! ingen lycka med skorna idag.. men jag söker vidare!
jag ska ha.. ska, ska, ska. fick iallfall sällskap idag på Jamjam igen
av världens snällaste Tom :) hihi. imorgon ska petra vara där på sin
riktiga första jobbdag. wohoo vad kul vi ska ha. så kom hon på den
briljanta idén om att ta med min dator dit och kolla på oth! <3 älskaa.

sitter hos farfar nu och har nyss kollat på lite film och fikat, ska nog
lägga min jag med. det här är bra med äldre människor, man kommer
i säng i tid! fast nu har jag ju datorn på mitt rum satt det kanske blir sent
iallfall..

världens bästa farfar!


och om nu världen skulle gå under imorgon ..
familj
hela släkten, spec jonny!
petra
milla
sumpan
tom

och alla andra vänner, jag kan tyvärr inte komma på
eran begravning för jag är också död..

hehehehe, kul nbe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela