Nelly Bokestig Engberg

IPHONE

Publicerad 2008-09-26 12:24:33 i Allmänt

          Jag skulle köpa en ny telefon nu i veckan, nytt abonnemang och hela kittet.
siktade in mig på en rosa Sony Ericsson w200i, beställde från telia men sen igår
så fick dom reda på att det utgått. Jahapp, då stod jag i butiken och kollade runt
lite så såg jag en Iphone ( som jag förövrigt inte ens visste var en iphone ). sa till
Björn som jobbade att jag tyckte den var frän och 20 minuter senare så knallade jag
upp till mamma och bad henne skriva på några papper så nu är jag med andra ord
ägare till den här saken som alla verkar vara så intresserade av.

fattade inte varför förren nu när jag har suttit med den en stund. det är ju fan ett rymdskepp =O
hahaha, men nöjd är jag kan jag lova. ojoj, den är redan min lilla älskling :' ) sen när martin
kommer och förklarar hur jag ska göra med musiken blir det nog ännu bättre :D haha.

Skulle jag inte ha en rosa kunde jag ju lika gärna ha en bra eller hur?

Kommentarer

Postat av: martin

Publicerad 2008-09-27 21:18:17

jag ska hjälpa:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela