Nelly Bokestig Engberg

jag är superduktig!

Publicerad 2008-09-06 12:23:29 i Allmänt

        ja den ni, god morgon btw!
imorse klev jag upp kolockan 09.00, av mig själv!
så åt jag frukost med min familj, det gillar jag med
att vara här hos pappa. han gör frukost till mig och sebastian
så äter vi tillsammans och pratar om vad ska hända under dagen
och har någon härlig diskussion om skolan, musik eller något
annat som berör oss. skratt och tårar varje gång.

efter det så gjorde jag 15 minutrer på en sån där spring/tramp/cykel
om ni vet vad jag menar. sen att jag hade en julskiva från 2005 på till
gjorde det hela mycket lättare. älskar britney "santa can you hear me.." (8)
efter det gick jag runt matfors med skrållan, perfekt väder idag för sånt
också! sol men inte för varmt.  gick runt byn och sjung massa låtar för mig
själv och fantiserade om att jag skulle ansöka till idol, jag kom med på
varje låt!! sen stod jag där i final och tackade min familj som har hjälpt mig
genom allt i alla tider, det var så vackert!


och nu ska jag .. ehh, duscha.. men sen då? tjaaa... borde åka in till stan
och handla presenter åt min lillebror, eller hjälpa mamma och patrik att måla
och spackla lägenheten meeeeen. jag tror jag stannar här i lugnet och åka
lite mera epa.

HAHA justja! jag åkte epa igår, som att vara 14 igen :') helt underbart.
träffade lars och henke på statoil så dom brummade runt med mig ett
tag. det är något speciellt med epa traktorer. dom luktar så gott, guppar
precis lagomt mycket så man vågar sitta kvar i bilen men det är på gränsen
att man vill hoppa ur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela