Nelly Bokestig Engberg

jag saknar dig

Publicerad 2008-09-18 23:51:03 i Allmänt

      så det gör ont asså. och när jag säger att jag saknar någon är det inte
som en normal människa med vanliga känslor säger det. ett år utan kontakt.
ett surt litet hej på stan och jag har haft tur och NU får jag reda på varför. ett
år av dethär helt i onödan. varför kunde du inte bara förklara det ? jag hade blivit
helt jävla skogstokig då med men jag hade inte gått och trott att du hatade mig.

jävla matforsbor, måste precis alla vara så underbara? och var du som var den
absolut närmsta tvungen att försvinna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela