Nelly Bokestig Engberg

+ listan

Publicerad 2008-09-06 16:39:24 i Allmänt

hejhej, jag sitter här och funderar vart det är bäst att bo. hos pappa eller hos
mamma, så jag måste göra en lista.. hehe

 Matfors +
mitt rosa rum
människorna
här är jag bara vanliga Nelly
hemlagad mat
våran dusch
skrållan kan vara lös
alla är välkommen hos alla
jag älskar att vara här

 Stan +
min garderob
ofta ensam hemma
skräpmat ( kom inte med nått dubbelmoralsnack nu xD )
petra
nära till skolan
stan är stan, man kan fika och shoppa när man vill
statoil har öppet dygnet runt, i matfors stänger dom 12
nära till allt

JaHa, DeT hÄr VaR jU mYcKeT tIlL hJälPPP....

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-09-13 21:50:39

vad säg som varan vecka?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela