Nelly Bokestig Engberg

lite sömn mitt på dagen sådär..

Publicerad 2008-09-01 15:31:24 i Allmänt

          hej igen.
jag och skrållan la oss och sov igen, sen så vaknade jag av att
sms av Petra och jag var nog inte helt vaken när jag skrev det. haha
älskar när man ser vad man fick fram för ord sen när man har piggnat
till. nu vart det iallafall såhär att jag och skrållan ska möta Petra på
hedbergska klockan 4 och sitta ute i hamnen med henne medans
hon jobbar och äta massa glass. sen efter det så blir det träning och
sen blir det nog hem till sängen på en gång. får se om kanske pantjo
och sumpan ska dit också, roligare när man är fler :) fast att träna med
dom där biffarna är inte alltid det bästa heller .. man känner sig ganska
dålig :D haha

jag orkar inte gå upp ur sängen, den liksom drar mig tillbaka och säger.
VA MED MIIG, hm.. aja, en kvart till sen så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela