Nelly Bokestig Engberg

måndag

Publicerad 2008-09-08 09:44:19 i Allmänt

god morgon! sitter på skolan och håller på att frya ihjäl, åkte moppe från matfors
hit imorse med inte så mycket kläder.. menmen, jag kom ju i tid iallafall.
idag så börjar jag jobba kl. 16.00 och efter det så åker jag till mamma, packar lite
grejer och sen bär det av till farfar på norrmalm :) ska bo där denhär veckan iom
att jag inte har någonstans att sova hos mamma pga renoveringen. men det är
värt det, det kommer att bli skitfiint!! det skulle vara klart på fredag sa Patrik så jag
hoppas verkligen på det.

ska tydligen bli lite nya grejer i mitt rum också så det ser vi fram emot!

i lördags for jag och petra till Isaac iallfall och det var ungefär hur trevligt som hellst.
träffade Anton också, min förra halvkusin/pojkvän x) haha. vi har inte träffats sen jag
var 8 så ni kan ju förstå mitt leende när jag insåg att det var han!
efter det traskade jag sumpan petra solle och pantjo vidare ner till stan, kom inte riktigt
enda ner pga lite strul med det löste sig!

igår så fyllde ju Sebastian år, 15 år var brodern min. jag köpte en väckerklocka som är
en helicopter.. hehe, det flyger med andra ord iväg när det ringer så måste man fånga
den och sätta tillbaka den innan den blir tyst
*ooond människa*
vart iallafall massa fika med hela släkten, nästan iallafall. asså min familj är verkligen bäst
i hela världen, alla kusiner, farbröder, mostrar och hela bunten. det finns inte ord för hur mycket
jag tycker om er !


men som sagt, jag och skrållan bor hos farfar den här veckan så vi är kvar i stan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela