Nelly Bokestig Engberg

måndag

Publicerad 2008-09-01 13:27:46 i Allmänt

         god morgon kära vänner!
låg i sängen med Skrållan en halvtimme extra imorse, jag har
världens mysigaste hund. fast jag tror att hon har det som taktik
när hon vet att jag ska iväg för då måste hon vara ensam hemma
vilket hon inte gillar så då är det bra att ta så mycket tid med matte
som möjligt, ungefär. hon är aldrig gosig på helgen så jag tror att
det är något sånt.

hade iallafall matte på första lektionen, som faktiskt gick skitbra.
grejen med matte är ju bara det att det är tråkigt. jag fattar faktiskt
bara jag vill ^ och idag så ville jag. så då vart man ju lite nöjd när
jag kunde tal som dom andra inte kunde. mohaha, hejja mig.
sen fick vi sluta 11.15 för dom har inte gjort i ordning språkgrupperna
än. asskönt så jag drog till metg för att leta reda på Gunlög och sådär.
ska skriva lite papper och fixa allt med gamla böcker osv, sen gick jag
på HM och handlade massa nödvändigt. typ bomull, nagellackborttagningsmedel,
balsam, schampoo, en till mössa.. jag och mösser med baskerform på.
det är kärlek :') att bero på kärlek så kom min och petras rosa adidaströja
idag! den är aaaasfiiiin. och så skickade jage fter ett par vita converse så
dom kommer nog i veckan hoppas jag!

ska ringa Tom nu och kolla om han har tid att träffa mig idag, annars
blir det träning och bio ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela