Nelly Bokestig Engberg

onsdag

Publicerad 2008-09-17 10:45:06 i Allmänt

         God morgon :)
askul grej som hände igår, jag dör lite... hahahaha!
nu ligger jag lite efter iallafall, sov hos petra inatt och
jag sussade väl lite längre än vad jag borde så nu börjar
jag om 1 timme och 50 minuter. oppps. och det är väl ganska
länge men jag tänkte hinna gå ut med hunden, städa köket
osv först. fast jag har bara en lektion idag iom att jag inte kan
vara med på idrotten just nu så efter det tänkte jag gå på stan
och handla presenter till Petristetris. hihi, hon fyller ju år på
fredag. PARTY! kan hända att det blir den bästa kvällen på väldigt
väldigt länge :)
fast egentigen kan det bli lite svårt för vi har haft
ganska många bra helger i rad nu men att försöka peppa mer och
mer varje helg är det ju inge fel på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela