Nelly Bokestig Engberg

onsdag

Publicerad 2008-09-03 13:55:25 i Allmänt

        illa nelly, riktigt illa. den här dagen gick ju rätt åt pipsvängen.
jag har redan gjort datakunskapen så jag skulle börja 14.00 idag.
men så hörde jag med desirée om när vi skulle vara där och då sa
hon 12.15, så jag gick dit 12.15 men tror ni att det var rätt tid? såklart inte..
men då vart jag less och gick hem igen så nu orkade jag inte gå ner
en gång till.. hm, bra jobbat att få en skolk första veckan. aja, jag ska
ner och träna på friskis om ett tag istället så idrott får jag ju :) rör förmodligen
på mig mer där än på en promenad ute i regnet som resten av klassen
skulle gå..

nu har jag alltså varit borta 3 dagar från skolan samanlagt på inte ens två
veckor. KANON................... eller typ inte alls.  okey, 2 av dagarna har jag suttit
hos tandläkaren i 24 timmar känns det som så det är ju inte så mycket att göra åt.
men det är ju nu man vill gå i skolan och komma in i klassen och sådär! aja.
dom verkar så snälla så det blir nog inget problem iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela