Nelly Bokestig Engberg

skolalala

Publicerad 2008-09-04 11:46:29 i Allmänt

            hej på er, jag har nyss ätit lasange här på skola, skolmaten smakar ju sådär
om man jämnför med Metg men jag överlever. kan ju kanske lyckas trappa ner på mina
enorma matportioner som jag har byggt upp i sommar. haha

nu har vi rast till kvart över, då blir det hantverksteknik.. jag är asrädd för dom där knivarna!
kommer sluta med att jag inte har några fingrar kvar. sen jag tappade en kniv på lisas hand
i trean har jag fått lite större respekt för dem om jag säger så. men jag ska nog bli riktigt Haj
på det där jag med. som florist lär jag ju måsta! haha
nej nu tänkte jag tvinga jonssa att komma till skolan för att se om han har spillt något på sina
vita byxor. hehe.


JUST JA!  hemsk sak. idag hade vi skolfoto, utan att veta om det!! kul liv. nej, tur att
jag inte såg hur hemsk ut som hellst. tycker synd om resten, vissa fick ju sitta där med
mjukisar och sånt. och det är väl inge fel med det men jag är ju som jag är och på ett
foto vill jag nog ha jeans eller leggins på mig.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-09-04 21:33:32

hahaha :O ofta de är väll inte hennes ensak! tycker ja..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela