Nelly Bokestig Engberg

skolalallaaa

Publicerad 2008-09-09 13:45:51 i Allmänt

hej igen, sitter på matten. asså jag tycker matte är lite kul nu.. konstigt? ao
men som sagt, bra lärare - bra elever. började 12.15 idag, asskönt att sova ut.
och få frukost som jag inte behövde göra själv. mohaha, jag ska flytta till farfar
och monia. eller nää, men lite då och då.

ska möta petra efter skolan och köpa ett par ankelboots innan vi börjar jobba.
jag måste ha ett par, måste. fick för mig det igår satt aa. jag ska bli lång nu i
vinter. sen finns det ju en liiiten anledning till att jag kan ha det just nu men det
ska vi inte gå in på för snabbt ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela