Nelly Bokestig Engberg

svettiga tjejer

Publicerad 2008-09-04 21:56:35 i Allmänt

              hej på er! idag efter skolan så gick jag till interflora och fixade praktikplats.
kanoon. när hem och allt, sen så gick jag ner till stan igen och träffade tom och var
med han ett tag :) kom en asläskig gubbet på navet som hade pissat ner sig och
tänderna var helt lösa i munnen på han  :O :| stackarn.. han gillade skrållan iallafall 8-)

nu har jag och petra tränat som fan iallafall, och då menar jag som fan!!
svettens känns på flera meter! härligt. är rätt så död så nu blir det nog duschen
och sängen efter det. nattii.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela