Nelly Bokestig Engberg

tisdag

Publicerad 2008-09-02 15:41:22 i Allmänt

        god dag! eller det är faktiskt inte en god dag men dag är det ju iallafall.
igår var iallafall assoft, tror jag skrev de inatt? jag skrållan tom och petra satt nere vid
hamnen där petra jobbar från halv fem till sju och sen så drog jag och petra
och tränade. heja oss! sumpan och pantjo var där, kände mig underlägsen
när jag insåg att dom hade varit där i typ 3 timmar utan att ens vara trötta.

åkte iallafall hem och gjorde en äppelpaj och smoothie till hela familjen,
vi borde få medalj i att vara effektiva. imorse såg vi one tree hill, och ack
så glada vi blev. men nu vill jag ju inte avslöja något för er som inte har sett det än..



hur som haver så lossnade min porslintand imorse, IGEN!
så jag fick tid 11.50, åkte dit i regnet. som kollade och sa att jag skulle komma
tillbaka klockan 14. hem i regnet, dit i regnet och hem igen. aja, nu sitter den
iallafall där den ska och om den lossnar igen tänker jag gå tandlös tills jag blir 18.



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela