Nelly Bokestig Engberg

tisdag

Publicerad 2008-09-09 13:37:45 i Allmänt

         hejhej, igår var en riktigt bra dag måste jag få säga!
skolan gick finfint och jag var duktig på både naturkunskap
och matten!! mohahaha. jag ligger före i matte, jag ligger före i matte (8)
så blir det när man har bra lärare och framförallt en bra klass!

efter skolan så började jag jobba.. och vet ni, PETRA FICK JOBB PÅ JAMJAM <3
nu kommer vi göra allting tillsammans förutom skolan.. :') wee. kanske är bra
att vi inte går i samma klass. hehe, skulle kanske bli jobbigt.
tommen kom iallafall och gjorde mig sällskap hela dagen igår, snäll kille :)

sen åkte jag hem till mamma och ohmygood vad snyggt det är hemma, gud vad
jag längtar tills jag får komma hem igen.  farfar kom iallafall och hämtade upp mig,
vi for och hämtade skrållan och sen tillbaka till stan hem till lilla lägenheten. eller aa.
lilla och lilla 8-) massa fika och prat om hur duktig jag är, passar mig perfekt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela