Nelly Bokestig Engberg

torsdag

Publicerad 2008-09-18 23:46:26 i Allmänt

            frid och fröjd i livet, nästan. mamma skriver låtar och lyssnar på musik igen.
när mamma mår bra mår jag bra, och då blir det ju ganska bra? det här renoveringen
gjorde mycket mer än att ha det lite finare kan jag säga.

tjaaa annars då. igår var världens bästa dag nästan :) urmysig iallafall. mer fick ni inte veta.
NanNANAnaNananANNAnanaNANananana.

asskön dag på skolan iallafall, Tina gillade inte hur jag och Mirre ville ha lektionerna tror jag.
asså va ? alla måste väl älska mitt sätt :s hum.. 8-)
stan med petra sen iallafall. joinde henne när hon jobbade också. knepigt att kolla på någon
annan i kassan. haha, askönt! kirrade iallafall lite skor, presenter och sånt där. nu på kvällskvisten
var jon elak och såg mig ( kanske inte hans fel dock.. ) när jag såg ut som hell så givetvis var både
isse wikke och johan tvungen att stanna :) snällt av doom. men jag är vacker som jag är, det är insidan
som räknas.
HAHAHAHA vem kom på den ideén? xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela