Nelly Bokestig Engberg

träning

Publicerad 2008-09-03 21:40:23 i Allmänt

    god kväll. jag har varit duktig, gått runt sidsjön med Sonja och Skrållan.
varit på friskis med petra och gjort lite förbränning. fast sen vart det kakor
och te till Idol men men :d nu ska jag upp till Sonja och hämta Skrållan.
lilljycken.

måste städa mitt rum också, och nu i helgen så börjar dom ju renovera här
så då åker allt ut. blir nog matfors till helgen och hänga med lite hoodare, sakna <3
kommer behöva gifta er med varenda en av er när jag blir stor! haha

wikke fixade lite med designen också :) tack för de! 
nån dag ska jag muta linn med godis så hon får lära mig hur man verkligen gör
så att jag kan fixa med allt såntdär själv. men men, den dagen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela