Nelly Bokestig Engberg

VAD KÖPER MAN ÅT EN 15årig LILLEBROR?

Publicerad 2008-09-02 16:13:40 i Allmänt

Min "lillebror" fyller 15 på söndag. Han har fått en tröja kanske 5 år i rad nu så
det är lite dags att komma på någonting annat! men vad.. hum, gav han en lista
igår på vad jag skulle kunna tänka mig att köpa så han fick kryssa i tre saker så
fick jag välja av dom..

- smycken ( nitarmband osv, han är ju en rocker )
- skosnören
- deo/parfym
- jag diskar åt han i en vecka
- sexsaker ( asså 15 år, det säger ju sig självt )
- kalsonger
- strumpor
- mössa, keps, halsduk, vantar
- han får vara på fest med mina tjejkompisar
- kläder, det gamla vanliga ..
- saker till hans rum

VAD TYCKER NI MAN KAN LÄGGA NER C 300-500 KR PÅ ?


Sebastian Engberg, snart 15 år och byxmyndig.
Han är alltid snäll och gör oftast som man säger, ett hjärta av guld och spelar
gitarr som en gud. Han får inte träffa fjortisar eller tjejer med smalare ben än
mig. Han har både soffa, tv, dator och stor säng på rummet så det är mysfaktor
100 %. Hans liv består av 90% bara musik så är du inte villig att ge han den tiden
passar du nog inte in i vårat familjeliv.
På skolan är han lite utav den där busiga typen så får kvarsittning då och då
men vilken tjej gillar inte dom pojkarna?

Är du intresserad så kontakta mig med dig mail i kommentarerna nedan.

Kommentarer

Postat av: Jon

Publicerad 2008-09-03 23:48:33

Het klart en tjejkväll med Nely och brudarna ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela