Nelly Bokestig Engberg

välkommen 40+are..

Publicerad 2008-09-03 16:07:08 i Allmänt

       Just ja :) tänkte att jag kunde ju välkomna er 40 plusare som är här inne och
snokar och ringer min mamma för att berätta vad jag gör. som vi har skrattat!
tror ni på fullaste allvar att min mamma har noll koll? hon vet nog dubbelt så mycket
mer än om vad som skrivs här som ni drar upp.  ha koll på era egna ungar istället ..

men nu menar jag inget illa alls även fast det lät som så, har en liten tendens till
att låta lite aggresiv här i bloggen har jag fått lära mig. Men tja.. Pappa, Mona och
eventuellt övriga som är här och kikar. besök gärna :) jag gillar att ha höga besökslistor.
sen har jag ju en bilddagbok också som ni inte får glömma! fast Chrille33 ( jo ditt IPnummer
syns, fnissss ) har ju redan hittat dit :) Nbe heter jag där!

nu tänkte jag provisera lite, hur mycket stör den här bilden er på en skala 1-10? :)


eller ännu bättre, den hääär?


hur festade ni när ni var 17 år? :) jahaaa....saft och bullar? jomen självklart.. förlåt!

Kommentarer

Postat av: maria

Publicerad 2008-09-03 18:07:02

hahaha läser min mamma din blogg?:O

Postat av: Amanda Eklund

Publicerad 2008-09-03 19:04:03

Idag börjar ju det efterlängtade Idol 2008 men en ny jury ser du fram emot det lika mycket som jag? och vad tror du om den nya juryn?

Postat av: Sonja sorre såklart

Publicerad 2008-09-03 19:15:56

Det är omöjligt att njuta av sysslolösheten om man inte har mycket att göra!!!

Så det är tur man kan snoka på Nellys blogg!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela