Nelly Bokestig Engberg

världens bästa

Publicerad 2008-09-22 08:12:53 i Allmänt

              liv, mamma, kompisar, garderob, hund, släkt aa..
jag har det ganska bra! helgen har iallafall varit ungefär hur
bra som hellst! seriöst. hur underbara kan människor vara?
har träffat alla favoriter förutom Stoffe så jag är helnöjd! bilder
hittar ni på Nbe - bilddagboken.



dock så vart jag sjuk på köpet men.. det är värt det! missar tyvärr naturkunskapen
idag, första testet på hela terminen. men jag får göra det sen, det här året går det
faktiskt riktigt bra i skolan. till och med i matten! känner mig grymt duktig när folk kommer
och frågar mig om hjälp. hehe, min mattelärare ville tillochmed att jag skulle börja
på matte B.. ehm, nu vart det väl lite överdrivet? menmen. det är ju kul att dom tycker jag är
duktig :) men Fina/Bergakungen, ni får klara er utan mig idag.

alltså till och med allt i det förra inlägget löste sig. hallelujah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela