Nelly Bokestig Engberg

06.20

Publicerad 2009-04-07 17:50:22 i Allmänt

sjuk grej inatt. jag kunde verkligen inte sova, jag låg som ett litet barn i väntan
på julafton. fast jag vet inte vad jag var så glad över?
06.20 ringde klockan iallafall och så skuttade jag upp och skuttade vidare ner
till Golds. Gjorde ett morgon bodypump pass på 45 minuter, duschade och så
sen gick jag hem och tog med Skrållan runt Södra allén och tog disken.
Allt innan klockan 09! var rätt så nöjd så jag tilllät mig själv en powernap på
soffan innan skolan.

har kommit fram till att det är helt värdelöst att börja 12.30, hela dagen går ju åt?
petra hann sluta innan jag ens hade valt kläder. slöseri med tid.
kändes ännu bättre när vi satt och ritade/skrev bokstäver i 3 timmar. eller okej, 45
minuter kanske men iallafall. jag och dessan hade viktigare saker för oss.


sen hittade jag världens finaste halsband!
åh åh åh åh åh.

om en 1 timme och 20 min ska jag på afropowerdance.

paus för blickar, skratt och elaka tankar



men så sant. hahaha, jag kommer skratta ihjäl mig åt allt och alla och till slut så kommer
jag att ha gjort mig ovän med hela gymmet men det spelar ingen roll, ett gott skratt förlänger
dagen. eller är det livet? vem vet. men jag har kommit fram till att jag bara tränar styrkesaker
och måste variera mig lite = afropowerdance.
hehehe.. he he he.


jordgubbar och mig själv till dagens ära.
enjoy

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela