Nelly Bokestig Engberg

Är det bara jag som inte får mat hemma?

Publicerad 2009-04-07 20:59:36 i Allmänt

jag bara undrar. min familj är inte som alla andra familjer.
vi äter när vi blir hungriga, idag verkar det dock bara som om att det är jag
som är hungrig.

på hela dagen idag har jag ätit:

2 bananer
2 kiwi
1 hårdbrödmacka
1 tekaka
4-5 kex

och druckit en kopp te och lite loka.
stavas te, te eller thé ?

men till min fråga. VARFÖR ÄR INGEN ANNAN HUNGRIG OCH GÖR MAT TILL MIG?
hade martin bott kvar hade jag gått upp med valpögon och med en gäll liten röst
"hjääälp miiig". men nu finns inte det alternativet så vad gör man då? petras familj har
redan ätit och pappa bor ute i matfors.. åh han gjorde fajitas(?) idag.. lyckos sebastian.


känner smaken av bifteki....

jag misstänker att mamma gjorde en vårrulle till sig själv när jag var på Golds med tanke på
disken som står framme. meeeeeeeen, varför åt hon utan mig?

hon kanske tycker jag är tjock och behöver banta
hon kanske bara inte tänkte på det
hon kanske inte tycker att jag förtjänar mat
hon kanske anser att det hon handlar är hennes
hon kanske tycker att jag får klara mig själv

.............många tankar inga svar.

och ner till stan för att handla subway eller kebab orkar jag inte. har trots allt gått ner dit
fram och tillbaka tre gånger idag. och jag är inte sugen på pizza eller grekisk sallad.
synd.

tänk om jag tinar bort nu? att jag liksom försvinner.
gud vad jag skulle spionera på alla då. hihihi


Kommentarer

Postat av: Dennis

Publicerad 2009-04-07 21:23:11

Vi äter minsann alltid mat tillsammans! Kan börja gö mat åt dig då å då

Postat av: nån som vet=martin

Publicerad 2009-04-07 22:01:27

te!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela